Skip to main content

Datasets

[ report an error in this record ]basket (0): add | show Print this page

Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 3
International Marine and Dredging Consultants (1988). Optimalisatie van de onderhoudsbaggerwerken in de toegangsgeul naar de Kallosluis: mathematisch model SLIBTRANS. Eindrapport deel 3. Dredging International: [s.l.]. 50 + fig., bijlag. pp.

Available in  Author 
  • Waterbouwkundig Laboratorium: Non-open access 282106 [ request ]
  • Waterbouwkundig Laboratorium: Rapporten I158 [142320]

Keywords
    Dredging
    Models > Mathematical models
    Sedimentation
    Simulation
    Topographic features > Channels > Navigational channels
    Belgium, Zeeschelde, Antwerp Harbour, Kallo Lock [Marine Regions]
    Brackish water

Contact details

Contact: Dredging, Environmental & Marine Engineering NV; Dredging International NV (DI)


Author  Top 
  • International Marine and Dredging Consultants, more

Abstract
    Het voorliggend rapport is het eindverslag van de studie betreffende de aanslibbing in de toegangsgeul naar de Kallosluis.
    Deze studie werd uitgevoerd in opdracht van Dredging International N.V., met als doel het optimaliseren van de agitatiebaggerwerken, toegepast op de toegangsgeul tot de zeesluis van Kallo met behulp van simulaties op een mathematisch model. Dit rapport bestaat uit drie delen, gebundeld in 2 volumes.
    Deel 1 bevat een volledige beschrijving van het onderzoek en de eindconclusies. In deel 2 worden suggesties geformuleerd voor verder onderzoek (volume 1). Deel 3 tenslotte bevat de volledige omschrijving van het mathematisch model dat werd opgesteld om sedimentatie te simuleren (volume 2).
    De verslagen van de uitgevoerde metingen zijn terug te vinden in de interim• rapporten 1 t.e.m. 3.

All data in the Integrated Marine Information System (IMIS) is subject to the VLIZ privacy policy Top | Author